最近我都唔知自己算係忙定唔忙﹐成日想update blog﹐一唔係突然要加班﹐再唔係就有朋友約左出街﹐再唔係就響屋企整呢整路到最後又要o訓啦!! 呢排我開始飲中葯調理身體﹐始於身子弱D(但又無見財多)﹐平時連飲王老吉都覺得苦o既我﹐一連似左十幾廿劑苦茶﹐好辛苦!!早晚一次﹐好難飲!!希望身 體都好返D啦~ 另外比我前租客亦係我同事激親﹐話搬就搬後來仲想欠租又整壞廁所﹐講真我全家都對佢地不薄﹐估唔到最後因為小小錢連朋友都無得做!!!亦令我睇清楚一D人 性真面目!!呢件事確實令我好唔開心。。。。

天氣開始熱啦﹐夏天好快到啦!! 今日已經係四月頭﹐時間過得好快﹐但係有時我真係覺得好慢!! 快D啦。。。我想到快D到年尾!!!(妙想天開)

負能量指數都係偏高!!

89

15  

最近小攪作:紅豆mochi﹐日本紅豆mochi湯(因為無烤爐唯有用爐頭!!)o個期發神經好想食mochi!!!

10

越南蝦卷

1213  14  

有一日請朋友仔黎食飯煮o既家常菜

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()