close

曾幾何時我會幫自o既男朋友剪頭髮。我係完全無受過訓練﹐只係睇過我個髮型師表哥剪過好多次頭髮﹐膽粗粗下刀﹐哈哈~有一次唔小心剪到我個ex後面D頭髮齊輯﹐好似小學生o甘!o個次真係好大穫﹐次次佢出街都比朋友笑﹐我都好過意唔去!!嘻~

今日唔知係幾耐無拎起把較剪之後﹐我又再出手!!我Honey因為要出trip好趕又唔想出去salon只係修一修 ﹐於是我又係膽粗粗地下刀了!! 好彩今次無出事﹐仲好滿意tim~~ 每次我幫人剪頭髮我都好大壓力﹐又驚剪到好樣衰﹐又驚剪到隻耳仔!! 雖然只係剪少少頭髮﹐但係我已經成身大汗!!不過幫你自己喜歡o既人剪髮其實都幾sweet o既~

8re4sSlP.iugFWtK90xVew  

呢把較剪跟左我起碼7年啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()