close

親愛的出trip了!!留低我同菲菲(其實係留低菲菲至真﹐因為我呢幾日都會忙工作)! 不過我覺得有時分開幾日都幾好﹐可以掛住下對方﹐增進感情!! 通常我o既另一半出trip﹐我都會變左個師奶仔行下market同埋買下生活用品! 今日我走左去一蚊店買野﹐買左好多清潔用品﹐務求響十月尾之前清潔好成間屋攪House warming!!!

v9NPKtvVNYgpvBQ9j6M9sA
又食我至愛o既芒果綠茶yogurt~~
OauU9IRY3hgMKpLnc.djWg
一蚊店大收穫
 
RlFOgJmqzxgp2MhGVYPaVg  
呢幾日菲菲要一個人睡了!!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()