close

已經一齊渡過左N o甘多個情人節﹐今年身份比較特別﹐因為我由情人變左老婆!!(其實都係情人) 無好fancy o甘慶祝﹐因為唔想專登出去迫人﹐又洗extra o既錢食同樣o既野!! 我又係例牌煮情人節晚餐~今年都係有steak﹐仲要係心型﹐哈哈~不過由於塊扒唔夠大﹐所以個心好細!!攪到比我細妹話我孤寒!! 仲有明太子大蝦青口意粉﹐皇帝蟹粟米周打湯﹐同埋jumbo帶子Sashimi! 都算豐富﹐我老公例牌都話好好味﹐不過我就覺得自己o既廚藝可以有再有進步o既空間!!由於部單眼仔借左比朋友﹐所以無影到相!!

好多謝我老公﹐因為佢令我好耐好耐都無試過心痛同傷心o既感覺!仲有今年驚喜地收到佢送去醫院o既花~ 從來無唸過會響做野o既地方收到花﹐仲要係響醫院!!

 

這是愛 承諾用心戀愛 註定要和你同步飛身愛海
誰人是最愛 全情投入去愛 有你每日也精彩

        永遠與你一起 日後都只愛你
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀
  O baby I love you. I'll love you everyday
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀 感激遇到你

你是我 唯獨熱戀一個 約定以後甜蜜地分享被窩
誰人極疼我 全情投入愛我 叫我快樂太清楚

        永遠與你一起 日後都只愛你
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀
  O baby I love you. I'll love you everyday
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀 感激遇到你

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()