close

原來工作太多會令人產生負能量﹐或者我今次真係有少少搏左D﹐over 左自己limit﹐攪到成日發脾氣(再加上週期性唔舒服)﹐好DOWN tim!! 唉。。。我成日安慰自己只係短時間Je﹐只要儲一筆錢去大旅行同埋一少部份o既裝修費就得架啦﹐結完婚就會好好多~

其實我知道如果我開口同老豆講﹐佢一定會support我裝修o既事﹐不過作為大女o既我已經食屋企食左廿幾年﹐工書 教學﹐咩都夠啦﹐我已經無咩貢獻屋企﹐更加唔想再擺大手板問屋企﹐所以我今次好勇敢o甘擔起左成頭家(我自己o個個)﹐無問老豆!!雖然係好辛苦﹐不過我 會努力o既!!比D正能量我啦!!年尾就係我收成o既時候啦﹐到時我要玩過夠食過夠!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()