close

今晚係我入行以黎﹐第一次遇上無心跳o既BB!!!未見慣大場面o既我當然係真係好驚﹐好彩BB終於救得返!

其實呢個唔係我o既Patient﹐不過我有參與搶救o既過程﹐深深感受到生死只係一線間!!由patient入院 o個刻﹐大家都以為只係閒常case﹐加上BB只有36週未算足月﹐所以醫生都想hold到37週先開刀(由於patient第一胎係開刀﹐所以多貫第二 次都要開刀)。但係patient o既contractions一個接一個﹐即使打左針都無咩改善﹐而BB心跳開始越來越慢。。。。我同事即刻叫醫生!!醫生一黎知道情況不妙﹐即時推入 OR開刀!當時我拎住個monitor﹐聽到BB心跳得番90幾﹐入到OR唔駛5分鐘BB就出黎啦! 結果BB一身灰藍色﹐唔喊唔郁!!即時搶救。。。無心跳。。。心外壓。。。比氧氣。。suction。。。NICU team到達。。。插喉。。。差不多3分鐘先有返心跳!! 再過多兩分鐘﹐BB終於自己呼吸﹐仲張開眼﹐總算大步檻過!! 而我亦都要返番自已原來o既工作崗位﹐因為我個patient都就快生啦!! 見到自己個patient無法﹐BB又正常﹐即時心都定返D!


不過禍不單行﹐做完手術到媽咪出事啦!!產後大出血﹐最後輸左7袋血再送上ICU!!
雖然而家科技發達﹐不過其實生BB都有一點危險﹐真係生死一線牽!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()