5

返黎頭一個禮拜,每日都落雨,好心情都變壞心情

12

今次返黎,幫媽媽換左好多壞電器! 一於去舊立新,有個新開始!!

314

一田特賣週當日,我竟然一早去排隊等門口!我覺得自己有d痴痴地,其實我無買到d 咩特價野

24252627

Beans@荃灣

28

而家香港物價已經超越悶蛋國!有日去街市買豬肉,已經十幾年無去街市買送既我竟然同豬肉檔買10蚊豬肉! 返屋企之後post上FB問大家我係咪比豬肉佬呃秤,點知個個朋友都話豬肉佬無爆我粗已經好好!!(哈哈)

 

3029

媽媽飯就食得多,我煮比媽媽食都真係十年唔逢一潤!!難得媽媽無話難食!

31

媽媽出院當天,爸爸同我地去利苑食飯慶祝,叫左一個我甘大個女飲過最貴既龍躉眼燉湯($$$$)

 

16  

鵝肝花枝丸

17

瑤柱燕窩蒸蛋

18

醬爆星班

19

上湯浸勝瓜

20

和牛瓜烙

21

花膠燉北菇

22

花雕蛋白蟹鉗

32

響海景嘉福食既一餐中菜,事實証明食中菜絕對唔駛去酒店食! 又貴又唔係特別好食!

33

上次返黎太忙無食到肥姐,今次食返兩次補數

3534

水準依然

36 

PAUL LAFAYET 個MANGO就唔係好得

1113122310  

媽媽唔響度既兩小鬼似乎非常適應,完全唔覺得有掛住媽媽既跡象x__x

************************************************************************************************************************************

 回港第十天,由媽媽出院到而家快一個禮拜啦! 康復情況理想,我亦可以安心訂機票返悶蛋國啦!!

其實呢個幾星期我都幾悶,除左陪媽媽睇醫生外,我既消閒節目就係Shopping!! 我呢個行為已經被老公明示暗示好幾次叫我睇住黎洗,而佢亦時常催我返歸!表面當然係話掛住我,攪唔掂d 細既甘啦,但係真正原因大家都心知肚明!(甘我唔排除佢真係有輕微掛住我既)

今次返黎,我無好忙碌甘搵朋友聚舊啦,一來要照顧媽媽,二來都唔想太累! 放慢腳步,留意周遭既人和事!! 我發現晚上九點幾仍然有小學生著住校服,剛剛補完習返屋企,唔知佢食左飯未啦! 放工時間迫巴士,全車爆滿,但無人會讓坐比長者! 最後我都讓左個位比伯伯坐,雖然我行左一整日街又手執數袋戰利品!! 我覺得唔讓坐比老人家,小朋友或者大肚婆/有需要既人,良心過意唔去! 因為我都希望我有需要時,有人會讓坐比我!! 呢下我係響陀住Natto去大阪去旅行時體會好深! 當日我陀住四個多月既Natto,響京都坐巴士去一個景點,我上車無耐,有個伯伯發現我原來懷孕(當時我都見見地肚),佢立即二話不說起身讓個位比我! 我當時實在太驚訝,但亦非常唔好意思坐伯伯個位,雖則自己大肚,但仲行得走得又年輕,所以到最後我都無坐到! 其實大家平日小小關心周遭既人,整個社會就唔會甘大怨氣架啦!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()