其實我好少追戲集,特別係日韓劇,因為要追字幕,真係要坐定定響電視機面前睇先得!對於我呢個part time working mom,  part time stay home mom 黎講,唔可以一路做家務一路睇,實在太奢侈啦! 不過前排真係好奇於周遭人對星星嘅著迷,每日報紙又幾篇幾篇咁報道,終於開始睇第一集,但其實當時韓國已經播完大結局架啦! 唔睇由自何,一睇到第三集就開始停唔到啦! 我用左5日睇哂! 睇完一樣患上都敏俊後群症,一思夜想,好掛住都敏俊Xi >~~<

打從初中後,好耐都無迷過偶像啦!!個種著迷法係不停上網揾有關佢嘅資料,會set 主題曲做手機鈴聲,會心思思想見佢(所以我已經翻煲左次星星)  ,我覺得自己變返個學生妹咁,如果佢黎悶蛋國我分分鐘會去接機個隻!!哈哈,人大左係咪會不自覺緬懷青春呢?

其實星星之所以令一眾妹妹仔甚至媽媽級人士大為著迷,完全因為都敏俊呢個角色有著好多女性渴求理想男人特質! 雖然沉實不浪漫,但係背後細心體貼,會留意身邊人嘅情感需要,危險時更會憤不顧身去保護自己鍾意嘅女人!個種被强烈保護嘅感覺好難響現實中揾到! 現實裡面莫講話保護,大難臨頭各自飛嘅大有人在! 十分認同叻嘅男人不在於身家有幾多,而係在於佢會唔會保護到身邊嘅女人!

我好喜歡感性嘅男人,可能自己都係情感情豐富嘅人!一齊睇戲可以一齊喊,唔駛就住就住, 只可惜現實中,Natto 爸係實際型嘅人><另外其實我都好鍾意輝京架!! 試問世界上邊會有咁長情嘅人,仲要係有錢仔,比你一次又一次拒絕之後仍然留響你身9邊守護你架!!??又係令人有所幻想。。。。。 因為現實唔會遇到,睇戲時就過份投入,以為真係有個都敏俊Xi !!

唉。。。中哂毒!!Natto 爸本來完全無興趣睇架,一來佢中文麻麻,追字幕對佢黎講有少少難度!但佢見我著哂魔,又比我講一講,話睇左可以了解女人想要d 咩。 於是我好樂意陪佢睇多次,從旁解釋劇情! 到左10 集打後,佢已經係自己lunch time 追黎睇啦,連佢都話好睇! 哈哈~ 

除左都敏俊吸引之外,其實全智賢都做得好好,有好多攪笑位!! 同埋d 配樂都配得好好。。。。。。。係係係,我知我中毒太深!!!呢下比星星毒一毒,攪到我想去韓國tim!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()