一怒之下﹐停寫左幾日!!唉。。。算~點解要為左人地一兩句說話被激退!!以後我要學習Juno﹐除左去嘆世界之外﹐每日盡量update我個"步落格"~

放假幾日﹐完全無做過野﹐終於被人催我d paper work!!自從無返學之後﹐我失去左deadline呢個concept﹐一次又一次唔知死地拖我d"功課"!!好彩今日home early﹐聽日有得做啦!!


兩大projects進度如何??? IN PROGRESS。。。。。廚房應該仲有兩三個禮拜﹐已鎖定dinning room o既燈﹐appliances到齊﹐Tiles鋪左70%﹐cabinet準備安裝。。。好期待我o既DreamKitchen80%~~


第二個大project進度就差d啦~ 目前只確定左venue﹐同埋最近突然決定o既Bands!! 仲有唔夠一個月我就要準備Confirm大部份o既野﹐到而定功課都未做﹐慘慘慘!!


頂硬上吧~~加油﹐遠離懶惰!!! 

ZxYvZFhdtBUNYdCbxNk_NQ

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()