1
 

逢係有特別日子(生日﹐咩咩紀念日)我老公都會帶我去食好野!因為佢知道我最鍾意食﹐特別係貴夾唔飽o既野﹐哈哈~不過今次呢個週年紀念日﹐我食得好飽好飽!!肚飽同埋開心飽!

呢間日本料理專食Omakase お任せ﹐英文係trust me!!即係師父比咩你就食咩~之前我地都有試過Omakase ﹐不過價錢又貴﹐又唔係想像中o甘好食又食唔飽!今次食呢間我老公話簡直有響日本築地食o既感覺﹐D魚好新鮮﹐師父功架同埋技術一流!! 多野食到攬住個肚出去~~好開心﹐食完呢餐心裡有溢出幸福o既感覺!

 

2
3
 
以為自己有得去街街﹐坐定定等姐姐
 
4
 
第一道魚開始一路食食食
 
5
 
個魚肝真係好好味~~
 
6789
 
呢道D魚生同我地響築地食o既有得比
 
10
 
三文魚子以為好腥﹐不過佢地o個D唔會﹐可惜太飽﹐我比左honey食
 
11
 
唯一美中不足o既係無甜蝦
 
12
 
味噌鱈魚
 
13
 
手握uni sushi﹐師父真係犀利~大力握落d uni度都唔會散
 
14
 
鰻魚脆卜卜
 
15
 
 仲有甜品Matcha Pudding with red bean paste
 
16
老公o既Green Tea Parfait
 
17
18
 
Yum~~
 
19
 
由於星期日﹐一係休息日﹐店裡o既魚生唔可以留得耐以免唔新鮮﹐所以收鋪時員工有得"帶飯"!!!嘩~我都想響度做!
 
20  
 
We'll be back!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()