七月頭,有一日我照常返工執仔,差十五分鐘就收工啦,仲好開心地同d同事吹兩咀!點鬼知唔知邊叉個整左灘lotion 落地,我一腳踏埋去,PK 了!畫面有如笑笑小電影中有人踏到蕉皮一樣!第一時間痛到標眼水,成個人灘屍響地,d同事見到我咁差d call code blue 我咁大個人,跌得最甘呢穫!!

本來以為扭親下冇乜野,點知腳踭同手腕一直keep 住痛,最終睇左兩個醫生照左兩次MRI 先發現跌裂左手腕"孕"帶同軟骨,要打石膏兩個月!醫生話因為受傷後太耐先打石膏,單靠石膏康復機會不大,要有心理準備要做手術補返裂左嘅地方!
唉!好黑仔!不過受傷後我調左去醫院內科做文職,返工可以hea d 唔駛下下體力勞動搬搬抬抬!
其實我已經慣左單手行事,只係沖涼同洗野唔太方便!

希望隻手可以快d好返或者唔洗再打石膏,因為下個月我地會去日本浸溫泉哩!! 期待中...........

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()