close

每日睇新聞都有好多有關雙非孕婦黎香港生仔既新聞!雖然我唔響香港做野又唔係港媽,但都睇到好眼火爆!! 唉~今日又話因為太多雙非衝急症攪到產房爆哂要D產後媽
同BB訓走廊!!OMG!!! 真係人都顛!!!

唉~幾年前響我仲未生小朋友之前,我係有強力o既決心帶D小朋友返香港讀幼稚園,直到佢地小學畢業先返悶蛋國架!目的係想佢地學下基本中文,唔好做一個唔識中文
o既ABC!!但係呢兩年睇到香港D媽媽同小朋友真係好大壓力!由懷孕開始就要擔心呢度無位,個度無奶粉,再過一兩年又要同人爭學位,又要學呢樣學個樣增值,真係好
登佢地辛苦!! 平來以為自己返黎做產科應該搵到食,因為個時仲未有好多大陸人落黎生!!唉~而家?我真係唸都唔敢唸要返黎做啦,我驚到時忙到見唔到我兩個寶貝!!應
該話係,見唔到NATTO,因為我如果響香港真係無o甘勇生埋KORI!! 太太大壓力啦!!! 我唔想佢地一出世就要同人爭呢樣爭個樣!

其 實雙非生仔呢家野唔係淨係香港先有,悶蛋國一樣有!!有好多比較聰明o既強國人(其實咩國藉o既人都有)就唔會衝去香港生仔同人爭床位,佢地會飛黎悶蛋國 生仔!!! 計落條數,分分鐘仲抵過響香港私家生,又唔駛爭,舒舒服服生完,小朋友就可以拎悶蛋國護照,好過拎香港身份証啦!!

悶蛋國o 既雙非都係生完個B,拍拍羅友就走~~跟住十零年後個小朋友讀中學啦就送返過黎免費浸咸水,爸爸媽媽一個仙稅都唔駛比!幾爽!!! 唉~奈何我地呢D乖乖交稅o既市民一樣係幫人養仔供書教學!!! 我之前做o既華人醫院,有差不多三分一雙非B呀! 不過佢地就好過香港D雙非少少,走數少D,同埋起碼唔會響房打邊爐同偷野!!

政府唔做野,基本上我地唯有硬著頭皮幫人養仔囉!! 大家加油呀!!希望有一日唔駛再為雙非勞氣啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()