1

第一張與哥哥合照

23

還記得生NATTO時o既celebration dinner 嗎?當年係藍色蛋糕,今年變左粉紅色!!我地又係叫steak,都幾好
味!

4

Day 2

5

Day 3

6

Day 9

7  

I love my little sister^_^

 

 

大家o既留言我都睇哂,我同NATTO KORI爸爸再一次多謝大家既祝福同埋關心!

原來大家都比KORI條臍帶嚇一嚇,SORRY啦!!你知啦,我做o個行成日對住都見慣左,嚇親大家唔好意思!!其實臍帶好似一條硬腸粉,剪落去o既感覺都差不多,有剪過綵o既爸爸應該知我講咩!

我地返左屋企一個禮拜啦! 各樣野都OK,我奶奶同老公負責湊NATTO同煮野食,我只係負責KORI,所以都好輕鬆!

NATTO見到妹妹亦好適應,只係初初好奇點解我地成日圍住妹妹! 而家KORI一喊,NATTO就會去"裝"下KORI張床仔,睇下佢做咩!叫佢錫妹妹同摸下妹妹,佢好自然地好輕力,好似好懂事o甘!! 不過當然有時不自覺地大力左,又會想督妹妹D眼耳口鼻!

可能唔慣老公同奶奶日日響屋企(我習慣一個人響屋企做咩都得嘛),我又唔出得街,又突然產後發顛地想食甜野,次次要叫老公幫我買外賣又唔好意思,佢同我坐月都
累,要做家務又要湊仔,所以我都唔想麻煩佢,不過整整下好似有D產後抑鬱,好唔開心!好彩一陣就無事啦! 不過第日終於忍唔住出左街食下午茶!!哈~

KORI 十日大啦!! 同NATTO一樣食全人奶,暫時都OK! 坐完月,希望快D可以食返我鍾意食o既野~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()