最近無聊睇開BK一D講夫妻關係既Forum,發現原來好多夫妻都有婚姻問題!!有D就係老公有外遇,有D就係老公唔理屋企,夫妻無溝通,有D就係有左小朋友後因為太專注響小朋友身上,變左兩夫妻感情生疏!

有D"老公"留言話男人之所以包二奶,有外遇,係因為響老婆面前做唔到真男人(??) 老 婆唔夠二奶善解人意,溫柔體貼! 嘩~~我睇完之後即時比我老公睇,問佢同唔同意呢個男人講o既野! 佢話個男人想試圖將歪理變做真理! (即係佢唔同意) 不過我心裡忽然閃過一個念頭"如果男人包二奶係因為老婆唔夠溫柔,我唸我係高危一族啦!!死伙!!!有無溫柔班可以上呀??)

跟 住又有人話外表越老實o既男人就越有機會出軌!!!??死伙!!我老公都幾老實!!!! 我又屎忽痕響度唸如果有一日我老公有外遇會點。。。。。(我老公見到我個BLOG睇怕會即時彈句"女人就係o甘架啦,無野搵野黎唸!!!) o車!!! 唸下o者!!! 產前妄想囉!!得唔得!!??哈哈~~

老實講,我百分百相任我另一半!! 嫁得比佢,唔信佢信邊個?其實夫妻互相信任係絕對需要架,你估下我,我又懷疑下你有咩為呢? 兩個人有緣一齊就已經難得,
唔應該去做傷害對方o既事!! 將心比已就會知道咩應該做咩唔應該做!! 我堅決相信一個健康o既婚姻係百毒不侵,話知你二奶定小三,都無機會入手!

至於溫柔體貼嘛,要慢慢學!我自問無呢個天份,好似林志玲o甘"溫柔嫡嗲"! 不過有時屋企個件可以"man" D,屋企個女人就會自自然"比較溫柔"! 我相信好多惡女都係
"小女人"底o既(包括我!!嘩哈哈~) 有待開發je!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()