1

Kori@37weeks

2

同個一歲大o既小朋友影相真係要好有耐性同計仔,因為佢係唔會聽你支笛!!幾經辛苦,Natto終於摸下我個肚,但唔知點解又要摸埋個胸!

 

3


久遺了的菲菲

456


Natto:我會保護媽媽同Kori

7

Kiss Kiss Kori~~

8

9

今次懷孕,體重同上次陀Natto差不多! 37weeks,128磅!重左24磅!

 

終於終於的起心肝影下自己個大籮啦!!上次陀Natto影左三次,不知幾神心!!今次陀Kori,掛住湊仔忙到死,我地兩條友仔又懶,因為加埋Natto一齊影一定要好多時間,所以拖到臨生先黎影!

Kori對唔住呀!!!我知我地好似大細超左D,陀你時爸爸又唔講故仔比你聽又無唱歌,又無幫你留倩影,但哥哥就咩都有! 但係爸爸同媽媽一樣係o甘愛你架,無偏心架,最多你出黎買多D靚衫幫你扮靚靚~(嘿!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()