close

1


好難得capture到張笑容滿分o既^___

2

唔知係咪太凍,fing到呆呆滯滯

3

父子

4

36週,我個肚點解仲o甘高架?

5


三口子

67


親親媽咪

8

一話摸摸Kori,佢就會摸我個肚

9


飛呀~~

10  


下次黎唔知會唔會多左個人啦^^

 

 

響悶蛋國無咩街街行,又無咩BB展,工展會可以比我地迫,假日o既娛樂就係去下公園玩!雖然係悶D,但係相對響香港,小朋友就多D戶外活動o既機會!!

離我地屋企兩分鐘有個細細o既公園仔,係NATTO既蒲點,因為夠近,而且人流非常少,所以我地成日有Natto上去玩!!以前Natto連千秋都驚,而家唔驚lu,仲有時唔捨得走要我地比佢再玩過!今日仲識自己sir滑梯tim!!!

小朋友真係需要定時放電,多D戶外活動好過響屋企眼定定睇廣告!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()