close

 

1

回家即時洗白白﹐坐左一日機﹐沖個涼超爽!!姨婆仲專登去買個新浴盆比Natto﹐真係多謝哂!!^^

2

屋企人見到Natto﹐個個都笑口常開!!

3

4

不過太婆話我飲得少水﹐係o甘的我飲水水

56

8

Tea一Tea先!! 不過呢間D野依無heart﹐麻麻地!!

7

由於時差關係﹐胃口麻麻!!晚餐無食﹐只係少少地消左個夜!!

 

 

第一次返香港o既Natto﹐要見好多親朋好友﹐黎緊呢幾個禮拜都會好忙﹐所以頭一兩日我地只係同屋企人見面! 當然仲有因為樣子太殘﹐頭髮又未剪唔想嚇親我D朋友仔!!

香港比我想像中無o甘熱﹐不過仍然偏濕!!Natto每日都笠痴痴返屋企!

 

つづく .......................................................

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()