1

2

Natto之食糧Ready~

3

手信=維他命一大堆(每次返去都幾乎要帶幾樽﹐香港D維他命係咪好貴呢?)

4

一家第一次遠行﹐開心ing^^

5

我覺得呢張有Feel~~(除左我個頭)!!

6

一個簡陋到死o既機場

7

Natto的商務位

8

9

好鍾意響個Bassinet度玩﹐玩到大叫

10

14小時後﹐終於到啦!!Natto 呆雞中!~~

 

 Natto第一次歸鄉!!我地懷住又興奮又緊張(唔知會唔會帶漏野)o既心情出發啦!!


Natto都算乖﹐只係響起飛時喊左一餐﹐因為佢又餓又眼o訓﹐但係呢條友仔一眼o訓﹐幾肚餓都唔食野﹐比哂奶都唔肯張開佢個豬咀﹐激死!!

耳仔痛o既情況亦無出現!(基本上佢起飛同降落時都o訓左覺!!) 我地輪流湊佢﹐呢程機都唔算辛苦﹐只係CX d位越黎越唔好坐﹐飛機餐更加唔駛講!! 不過我地總算安全抵達!

 

 

つづく............................................

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()