close

GQHnlK0sFNUQyLgyl.VO0QYC6WdGk3wmsUwaGnFJ.fEw


又多一部車....................

IArogNtrrrnmIRXB1EnzXg

我要玩我要玩

XpNxrn7ktJILtTs_cI4uTw  


個樣幾得戚

住外國o既好處就係地方大D,BB可以多D大型玩具玩!! Natto未出世時,有位叔叔送左呢架Combi學行車比我地!!前幾日終於可以開箱啦!!!終於等到Natto腳仔夠長玩啦~

試車情況理想,不過Natto仲未知呢架係學行車,唔知原來可以自己控制架車郁,所以佢大部份時間都只係企響度玩車仔上面o既玩具!! 不過都玩得非常開心~~同埋呢架車仔o既好處就係萬一Natto衝向樓梯邊,只要有一個轆唔著地,架車就會自動啜實地下,唔會衝落街,但當然我地都要睇住先比佢玩!!我唸唔駛好快佢會周屋走架啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()