close

1

2

3


好野!!有新車坐!!

4

5  

 

 

Natto 本身已經有一架Peg Perego Skate架啦,不過因為Skate本身都幾巨型,如果麻麻自己帶Natto出街一定拎唔起部車仔,又由於我地想帶一架輕Do既車仔返香港時用,所以早前 Natto BaBa就買左呢部列火戰車比Natto 做 second car 啦!!! 而家D細佬居然有 second car,我自己都未有!!!

呢 部Aprica Presto響日本叫做Stick, 過到黎悶蛋國就改左名,不過都係大同小異o既野,而且仲平過響日本買!!如果我無記錯,二百蚊美金都唔駛!! 勝在輕身,收摺都唔難,加上車身比較高,BB唔駛食哂塵! 不過Natto部新車到目前都未落地,可能要等到返香港先落地架啦!!不過我聽好多朋友講,返到香港用BB車好麻煩,人多車多,咩住好過!!!但我好驚咩 住Natto行一日街加速我日後變成陀背呀婆,所以都係帶埋返去穩陣D!!

大家住香港o既朋友仔可否比D意見!!些些

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()