close

前晚我老公一晚叫左我睇星期日檔案三次,佢話呢集好得,好真好到題,我見佢講到o甘好睇,我仲以為係講親子關係,原來係講男人野!!

我一路睇一路笑,覺得裡面講o既野有D都幾o岩! 第二日,我老公再問我有無睇星期日檔案,於是我就話有睇,之後我問我老公:

你係咪覺得我似"港女"呀?
o甘又唔係!!
o甘你覺得呢集講o既野有咩你最認同呢?
(開始聲線肉緊) 其實男人真係好白痴好易tum架jar, 講野話一就一,唔似你地女人唸野o甘複雜!..................下刪十五分鐘討論內容!!!

我 認我某程度上都幾"港女"!! 好勝,唔認輸,唔識嗲人,唔識扮傻唔會口甜舌滑,唔太識tum人!! 可能我地兩個識於微時,我無太計較我另一半有無車有無樓有無錢比我渣手! 如果我而家仲係單身, 都不排除會將對方職業學識等等列埋入考慮因素,始終自己都有少少學歷,又有份不錯o既工作,如果一個律師一個地盤佬,o甘梗係做律師o個個都加D分啦! 但我都好同意我老公講, 愛情唔應該加入太多金錢原素,太過實際,愛情就會變質!! o甘當然如果地盤佬個人心地好,又同我夾又錫我,我唔排除會揀地盤佬而唔揀律師啦! 女人搵另一半,其實都係想找個倚靠,搵個人錫,搵個膊頭捱下je!!

男人話港女現實,其實而家D港男又何常唔係太現實呢!! 如果你唔係佢o既追求對象,唔駛旨意可以響佢地身上拎到一元八塊!!而家亦大把二三十歲o既港男毫無上進心可言,做人無主見.做野又hea, 有D屋企可能有D錢,唔駛養家個D就更Hea,求其有份工做就算, 對將來完全無concept,搵著呢D男人,分分鐘你要照顧返佢轉頭tim!!

我好興幸,我老公唔係"港男"!! 佢無嫌我打電話比佢煩, 佢唔駛同同事出街happy hour減壓,我從來唔需要"唔比"佢出去同朋友social,因為佢寧願留響屋企陪我地兩母子!!

為左報答我老公,我決定改下D"港女"性格,以後咩鬼都話唔識,盡可能扮蠢,咩野都比我老公做哂佢,然來再讚佢好叻好勁!!!嘩哈哈~~煮飯?我唔識架,掃地我唔叻架,不如全部你做哂la!

遲下星期日檔案應該做返集"偷聽女人心"至得~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()