如果一日有四十八小時,如果我有三對手四對腳五對眼,我先可以做哂每一日我想做/要做o既事!!

有太多Blog未寫,家務永遠都做唔哂,我想睇既劇集又係永遠睇唔哂,仲有要plan今年大旅行o既北海道行程,仲有想上網買野............點解o甘多野做架???

多 謝大家關心~我的MaMa Power令我閃電好返哂啦~~而Natto呢兩日飲奶亦大有進步不再抗拒,而且飲多過以前!!平圴都可以飲到六安!! 我而家每日比兩餐Formula,其餘都係飲返媽媽奶,一來我唔會太辛苦變石頭胸或塞胸,二來Natto腸胃亦都要D時間適應下!!!

講返我今日想講o既野!! 產後修身/減肥問題!!

我 雖然無李嘉欣o甘得天獨厚,兩個禮拜就回復產前體重!!不過我早在Natto兩個幾個月時已經回到陀仔之前o既重量!!而家Natto快六個月啦,可喜可 賀o既係我輕過未陀仔tim!! 100磅啦!! 我未陀Natto時係105磅o既!懷孕期間重左25磅!! 你問我有咩心得?有無減肥餐單?無wor!!!我只可以話你知 Breastfeeding rocks!!!!!我覺得全因我餵左五個幾月無間斷媽媽奶先有o甘o既成積,所以大家一定要盡力餵媽媽奶呀!!媽媽同BB一樣受惠!!

不 過雖則體重輕左,但硬係覺得自己大隻左!!!個肚皮仲鬆鬆地,我有唸過買野收緊下個肚皮,但一唸到如果我再生,緊完又鬆過貪過癮咩!!! 最奇怪o既係我生完Natto後唔知痴左咩筋,好鍾意食澱粉質o既野,湯丸,麵,飯,麵包以前我都麻麻o既野,突然好鍾意食,仲愛上左食甜品,以前都鍾意 食架啦,而家食完飯唔食硬係周身唔自在~~所以響完全唔做運動又變得大食左o既情況下回到做女時既體重,唔歸功餵媽媽奶唔通係我天生麗質咩!!??

支持媽媽奶!!!個個媽媽產後修身成功~

b5NGB2IQgB55euAO1nWCsg  

Similac Advance 0-12months from 美國雅培
呢隻就係Natto飲緊o既奶水啦,未開始比佢試奶粉呀!!驚太熱氣!!但我知道香港一定唔會有奶水賣架啦!!各位香港o既Blog友仔朋友仔,如果知道有就麻煩單聲過我知,等我唔駛托奶返香港,唔該哂!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()