close

46_62LVm1im4gUvd9M1IVw

就係呢盒野嚇到Natto BaBa以為自己得左沙士一般o既大病!!

 

 

唔知係咪今年我同Natto BaBa都犯太歲,一踏入兔年就身體抱恙! Natto BaBa燒左兩日,我今日的左佢去睇醫生,亦比我批中醫生講o既野,同開o既葯! "多D飲水, 多休息同埋食葯" 醫生開左特敏福比佢,佢一睇,嘩!!!特敏福!!!!!"係咪好嚴重呀??好似話H1N1先要食架wor! "

其實而家特敏福已經係醫生慣常會開比流感病人o既葯,我老公就覺得醫生開左終極救命丸比佢,嚇到佢以為自己得左重病!

我呢?又塞!!! 呢排Natto成日玩住食奶,仲成日咬我!!!! 話佢仲響度笑,真係比佢吹鬼脹!!!我已經掌握到點醫我個塞豆胸啦,下次再同大家分享!

好彩好彩我家豆少爺都活潑健康, 唔係真係一屋病人啦!!


  

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()