close

最近悶蛋國o既流感都非常犀利,我家屋企人相繼中招! (除左我同Natto之外,touch wood) Natto爸呢兩日燒到唔停,唉......擔心ing!!聽日再燒就要去睇醫生啦!!

我發覺我生完Natto,應該話係陀左佢之後,成個人壯左好多! 好少病痛,最多都係塞乳腺je!! 可能我坐月坐得唔錯,所以大家都唔可以忽視坐月!

相反Natto爸就好似元氣大傷,Natto出世以黎前後已經病左三次,以前佢可以一年都唔病一次架嘛!! 希望我呢個Big Boy快D好返啦!!

而我就繼續做"女強人"先啦!!

Fighting!!!!!!!!!

大家都要保重身子呀!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()