rO5ghI419HOMXgpJtDGO3w

MhETGolGkNmT.r3t0Qtv8w

EgkU8GP9Ibinatfwl3t8NQ  

好多新手爸媽都擔心過BB皮膚上o既紅點,其實初生BB皮膚特別敏感,但係好多時呢D紅點過幾日就會自然消失,唔駛太擔心!!西醫叫呢D紅點做Erythema toxicum (newborn rash),原因不明,不過唔駛搽野食葯,會自然好返! 由剛出生到四個月o既BB都有機會生呢D紅粒粒!!

Natto都成日生粒粒不過我無幫佢搽任何野,一兩日就自己退哂!不過每次Natto飲完奶,我都會用棉花球濕D清水幫佢清潔面仔同咀仔!! 有D媽媽話呢D係胎毒wor,只要唔係全身都係又令到BB又痕又痛就不必太擔心啦!

至 於尿布疹(Diaper Rash) 都係一個常見o既BB皮膚病! 平時清潔好重要,一濕左片就要換片,因為尿同臭臭都係酸性,醃住BB個pat,好易就有尿布疹! 以前我個代係每次換片後都搽爽身粉,而家醫生唔再建議,因為怕BB吸左爽身粉,影響呼吸! 所以而家醫生會建議媽媽用凡士林(Vaseline),我都買左幾樽看門口!

而我奶奶就話用檻欖油(Olive Oil)好好,我試過之後極力推介比大家!! 用完之後又滑又唔痴pat,痾左臭臭又易清,so far都無過敏又無試過紅pat!經濟又實惠,大家值得一試~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()