餵左媽媽奶已經三個禮拜啦!! Natto至今都係全媽媽奶,一滴奶粉都無試過! 自產後第三日開始上奶,到今日so far都應該夠奶比Natto,因為餵媽媽奶,我都唔知佢食左幾多,不過佢至多個半鐘叫我一次,最長個次可以訓四個鐘先大喊! (個次係我地完全聽唔到鬧鐘響,o訓到佢喊醒我) 片片超級夠數,特別係尿尿,每餐都有,條條片都勁重!!

餵人奶o既理論我大致都清楚,不過實戰又係另一回事!不過餵左三個禮拜,都參透到少少技巧!!

我 間中都有pump奶,用奶樽餵Natto,因為想佢學下用奶樽,到我返工時都可以食一兩餐奶樽! 但我最多一日比佢有兩次奶樽,而夜奶我堅持埋身,因為夜晚造乳Hormone特別多,夜晚埋身會多奶D! 佢初初都唔係好識用奶樽,係o甘 lur 奶出黎,而家已經好少少! 初初用pump兩邊加埋只pump到兩安! 心唸o甘少點夠食~ 大概pump到15分鐘兩邊胸都軟哂好似無哂奶,準備收工之際,突然let down,即係俗稱噴奶/奶陣!一出就起碼多一整安,兩邊加埋多兩安幾,連埋之前滴滴仔都有四到五安! 有時pump一次會有兩次let down,不過一次let down 之後要比個胸抖抖,再按摩下,再pump過,有時可能會有第二次let down 架!!

最緊要有 耐性,有D媽媽成日話自己無奶,就係可能太早收工,miss左個let down!!另外唔多鍾意飲水o既我,一日都迫自己飲好多野!!你唸下如果pump一次多o既有差不多一杯細奶茶o甘多o既奶,每日pump o甘多次真係會流失好多水份,分分鐘變人乾!! 所以夠水好緊要!!

至於產後進補又餵人奶又唔想BB補埋一份,可以飲完補品之後將下一餐奶pump出黎唔要,不過之前最好pump定D後備奶先!

媽媽奶放雪櫃最多可放一個禮拜,我昨日好忍心地倒左十安奶,因為我多數都係埋身,無咩機會有雪奶!而冰奶最多可放兩到三個月,除非係一個獨立冰櫃,就可以放六個月!

不過我唸香港豆潤甘大o既屋仔,好難再容納多一個淨放媽媽奶o既冰櫃!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()