eu3cBhMltlcNrTNV7M4xTA

dhqNgN087latk10h65ofSw

菲菲:你係邊位呀?

XiWh36fi318LtDyKXYtfUA  

做咩抱佢唔抱我?

 

以前菲菲係我地屋企o既大王,大家都將焦點放響佢度!不過自從Natto出世之後,我地放多左時間陪Natto,可能少左陪佢,.......前兩日我叫極佢都唔肯入我房,今日仲唔肯食飯,要叫先肯食,仲響Natto房痾左兩督屎!!

原來菲菲真的呷醋了!!!!

我 一直以為菲菲唔會呻Natto醋,因為平時佢對所有野都一副唔多care o既樣子(除左佢D食物) 不過以防萬一,我地一返屋企都有同菲菲介紹Natto,仲比佢聞下佢!話比佢知呢個係BB,要好好保護BB,唔好蝦佢!佢初初對Natto都好好奇,係o 甘望住,好似心唸呢舊野到底咩來頭,做咩黎我屋企o甘! 就算我生完,我都一樣有抱佢,餵野比佢食,等佢唔好以為我地唔理佢!點知原來佢都係介意!!

哈哈~ 睇黎我地要擺多D時間輔導下菲菲先得!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()