close

好多謝大家對我o既關心同支持!!!我無事,只不過有D週期性情緒低落!!

Hormone真係好powerful,大家做女人每個月都領 教過佢,大肚期間o既hormone變化更係大幾倍,所以身邊有大肚婆o既朋友仔或者人地老公一定要多D留意下老婆有無咩情緒變化,好多時都唔係我地想o 既,亦未必有任何原因,就好似大肚婆有時會突然好想食/好憎食一D食物o甘,無得解架!!多D關心同體諒係最好o既解決方法!!

聽日我就完結左我三個禮拜短休要復工啦!!十萬個不願意~希望醒醒定定返多一頭半個月就放產假啦!!

最近我既假宮縮多左好多,又有個朋友仔早產!!

擔心擔心!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()