close

我一向都無特別"好"大隻佬既傾向,o禽既去一間韓式BBQ食飯時睇到呀Rain o既一個MV,即時有被迷到o既感覺!!! 其實呢首"Love Song"MV 我己經唔係第一次睇,上次去日本玩時響韓國機場食緊早餐時響Canteen已經睇過下,o個時已經覺得好正!今次無意又睇返,簡直被電到暈陀陀!!


返到屋企,好語重心腸地同我Honey講"你可唔可以去練大隻少少,唔駛好似呀Rain o甘勁架,DD肌肉就得架啦,我會被你Lum死架!!" 即時show比你睇呀Rain個MV, 雙眼發光o既我,好耐都無露出一副少女情懷o既樣!我老公見我o甘鬼樣,居然響房扮呀Rain跳舞,笑到我扒地,仲攪到Natto係o甘踢!!! 哈哈~~真係比佢打敗!!!


其實呀Rain都唔係咩靚仔,不過高大又大隻真係好吸引人o既!!同埋佢個對細細o既單眼皮真係好鬼可愛!!Natto如果似佢都無死!!


發夢中!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()