close

日本...............係我同honey都好迷戀o既一個地方!除左好多靚野買仲有好多好o既食物!

結婚呢16個月來﹐我地一共去左三次日本﹐北海道﹐東京同埋今次大阪!! 可能對香港o既朋友仔黎講﹐坐四個鐘頭飛機去日本食下野玩下係好平常o既事﹐不過對於我地響悶蛋國下下都要坐10+鐘頭飛機先去到就唔可以係好似去Vegas o甘話去就去!

除 左第一次去北海道honeymoon係有plan定之外﹐東京同大阪都係即興旅行!!多得我個精明老公成日上網check住機票行情﹐一有勁抵機票就通知 我﹐等我受唔住又想去! 上次Thanksgiving去東京就係被來回直航都唔駛六百美金打敗左!! 而今次大阪之行係出於有左Natto﹐個心點都要去日本買下BB野o既心態!!本來我地打算係去德國一轉﹐因為家中會買部BMW﹐去德國拎車會比響悶蛋國 平﹐當係賺左旅費﹐然後年尾先去日本玩因為o個時D機票會平D! 點知Natto o既出現﹐我只能響今年去一次遠行﹐德國同日本我點會唔選擇日本哩!! 我honey好傷心﹐因為佢一直好想去德國自駕遊! 下次啦Honey~~實有機會o既~~

呢次亦係我地逗留日本最耐o既一次!九日八夜行到扒街﹐每次旅行比返工仲要辛苦!!加上今次大住個肚﹐行兩行又累又要坐低抖抖!!終於知道平時唔做運動o既壞處!!亦因為易累﹐影響左我購物o既戰斗力﹐所以都唔係買得太瘋狂﹐唔係實破產!!!

我地坐red eye機響韓國轉機﹐全程都o訓得著﹐所以唔覺搭左好耐機! 雖然去到韓
國要等五粒鐘先可以上機﹐不過響韓國食左個豆腐煲做早餐即時精神哂!!我相信Natto都好鍾意食韓國野﹐因為我食得好開心^^

每 次去日本旅行﹐酒店我地永遠唔講究﹐只要就腳﹐細d正三星o既酒店我地都唔緊要﹐因為想慳D錢去食同買!! 何況日本D酒店幾平都好﹐都一定乾淨企理﹐呢樣我地好欣賞!!今次呢間又係D細細o既商務旅館仔﹐一晚大概5600-7000yen兩個人(日本酒店係計 人頭o既)超抵!!不過佢無我地上次去東京o既間Hotel Kent o甘好﹐可能我大肚﹐張床對我黎講太硬﹐每晚都o訓到條腰直哂!!!同埋無洗patpat toilet!!(上次Hotel Kent都有!!)

每次去日本我地o既行程都幾intense﹐務求食盡去盡玩盡!!今次唔得啦﹐始於有Natto﹐樣樣都唔可以太盡﹐所以今次我地Hea遊!(雖然話hea﹐其實都去左好多地方) 第一日我地都係響酒店附近行下﹐同埋去左買Natto野!!

呢 間西松屋有d似BB小童野o既Walmart!!清一色都係細佬仔野﹐價錢響日本黎講算好化算!!種類都好多﹐大部份大陸製﹐不過Quality都唔差架 ﹐亦有日本製o既﹐價錢貴少少不過都係抵o既!!佢響日本有好多分店﹐我地就去左最近酒店呢間!各位媽咪朋友仔下次去日本玩可以去幫小朋友掃下貨!! 香港好多網上童裝其實都係響呢度入貨o既~~我一見到o甘多BB野雙眼發光﹐連老公姓咩差D都唔記得左!!哈哈~最後就一滿車落樓﹐yeah!!!好滿 足!!!

1

 

@ 4:30AM.............未o訓醒

2

韓國豆腐幾時都係好味!!

3


呢樽Aloe居然同我個豆腐煲差不多價錢

4


Welcome to KANSAI!!!

567


第一餐食拉麵﹐天書有介紹!!不過我覺得咸左D﹐同埋可能Natto 唔太鍾意拉麵o個隻鹼水味!!Honey道話好味!!位於梅田三番街

8

由梅田坐阪急神戶線去到神崎川行10分鐘就會到西松屋!!!

9


沿途都係住宅區﹐春天都見到紅葉

10

到啦到啦~~

11

好似BB野開倉o甘!

12

Umeda Yodobashi

1314

Dinner Time~

15

Our Hotel^^

16  

黎日本點可以唔飲奶呀!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()