由於太多相o既關係﹐而每篇blog又只能upload 20 張相﹐所以只能介紹部份得意o既courses~

1

Lychee Saketini~

2

Menu係三個月轉一次﹐今晚係秋天menu o既最後一日﹐第二日就轉左冬季menu啦

3

開飯啦!!呢個就係我地o既主廚Jeff Ramsey

4

Matsutake Gohan

56

試管裡面o既甘筍汁﹐一遇到下面o既溶液就會固體化變成好似魚子o既野

7

Scallop, Pumpkin,o個pat白色野係lime jucice

8

煙薰和牛~黃色o個粒唔好以為係蛋黃﹐其實係Mustard!!

 

9

以為係Cappuccino啦﹐原來上層係Mushroom soup﹐下層係栗子味o既咖啡!!兩者o既
味道又出奇地夾

10

呢件牛肉外面一滴肉汁都無漏出黎﹐Jeff話肉汁之所以會漏出肉外面係因為煮o既時候溫度太高!佢用低溫將件牛肉放響Zip bag裡面溫煮了成日﹐最後Serve時再每邊燒10秒做到有少少焦焦地o既口感~

11

 

12

呢度菜叫做"小籠包"!!羊扒裡面係中空包住jelly sauce﹐一食就會有爆汁!Jeff叫我地一啖食﹐但係我一啖食唔哂﹐結果d汁漏哂出黎!!x__x

13  

蛋黃形狀o既miso soup都係第一次試

1415

呢位紫色o既物體(掛住影無聽書)食前放入乾冰幾秒後就放落口﹐即時令你噴煙!

16

Dessertsss of the night!!

17

Cappuccino Cotton Candy~

18

生果盤﹐點解比d o甘酸o既野我地食﹐原來係有magic o既!

19

食左呢粒由南非運黎o既果實

20  

一分鐘後再食返D檸檬西柚﹐全部都變得好甜﹐原來係果實裡面o既protein同酸o既分子起左化學作用﹐令所有酸o既味覺變成甜

呢一餐食左兩個鐘﹐廿幾個courses﹐每樣少少以為會唔飽﹐點知原來係好飽!!我見到我Honey食到好似發現新大陸/小朋友遇到新玩具o個開心樣我說滿足啦!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()