close

幾時都覺得blog同facebook真係現世紀兩樣好好o既野!BloG+ FB真係帶比大家好多分享o既空間﹐甚至比你搵返失散好耐好耐幾乎連名同樣都唔記得o既小學同學!不過有好多野都係緣份!

早響好幾年前﹐我老公響一個Subaru o既forum認識左一個同樣鍾意掃把佬o既車友﹐然後又無意留意到佢個相簿﹐o個時我老公就話呢條友影相幾靚﹐叫我睇下﹐於是我就去八卦下啦!D相係影 得幾靚下﹐不過吸引我o既係呢位人兄同女朋友求婚DIY﹐我覺得呢個男仔真係好有心思﹐掂呀!!原來佢有個blog架wor(又係我個八卦老公話比我知) 我開始睇佢個blog時(正確黎講應該係佢同佢老婆o既Blog)佢地已經結左婚仲有埋BB tim!


我份人最敏感就係關於大肚婆o既野﹐無計做o個行﹐係職業病黎!!於是就開始睇佢地個大肚blog! 直至有一日﹐我嚇然見到佢post左我小學o既手冊﹐仲要原來係同我同年o既小學同學!!世界真細小﹐居然係yahoo blog相遇小學同學!!!!又原來大家都響美國同一個州!!你話係咪有緣!!


呢個weekend我地去左探佢地!!終於比我見到呢隻人見人愛o既小魔怪!!呔仔真係好攪鬼﹐表情多多﹐ 成個迷理版老粗﹐麻甩佬!食飯時un un腳o既BB我都係第一次見!好鬼過癮!!仲有食"雪加"時o既串貢貢樣!!!哈哈~雖然一睇就知大個一定係百厭仔﹐不過真係好可愛!同佢爸爸一樣都係 一個頂佢唔蒲o既un皮仔!!

好開心見到呔仔﹐好開心見返十幾年無見o既小學同學﹐好開心見到佢地一家都開開心心!


下次見時﹐應該有兩個百厭仔啦!!

1

呔仔完全唔怕陌生人﹐任影唔嬲!

2

媽媽一拎"雪加"出黎﹐即時食到唔停口

3

與哥哥合照(點計都係叔叔)

4

交收見面禮

5

比返爸爸抱抱啦﹐好重呀!

6

食完飯去tea下先!

7

好鍾意呢隻肥豬腳

8

途經E間幾靚o既眼鏡店﹐入去食雪糕啦~~

9

Ice Cream X Glasses cross over

10

11

呢杯small size o既yogurt﹐兩個人都食唔哂!

 

12

剛剛識行o既呔仔響梳[化表演行路

13

開心家庭全家福

14  

Nice to meet you......肥呔~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()