close

9BjeT.u5aFw6EuX.iRCajw  

Get well soon my dear~~

 

 

 

自Natto出世後,Natto's BaBa每晚都有起身陪我餵奶,幫Natto換片!對於一向o訓覺大過天又爛o訓o既BaBa黎講可為一個大挑戰!! 除左陪餵奶,我日常大部份起居,洗衫,沖薑水涼,食葯飲水都係我老公一手一腳照顧!!我地兩個一齊捱眼訓,令我覺得好窩心,雖然始終都要起身餵奶,不過感 覺有人響係身邊,有人陪住自己o甘!

一整個月啦!!鐵人BaBa終於病倒了!!雖然我笑佢o甘鬼渣屎,但係都非常心痛!畢竟都係因為照顧我兩母子粗勞到病!!

而我...........??可能做左媽媽會有一種無形力量,以前成日比人話豆腐人,一日要o訓起碼8個鐘o既我,居然仍然鬼打o甘精神,果然做左媽媽會變左超人,為左照顧個仔,點都要橕住!!

BaBa快d好返啦,,,,,因為一個人半夜起身餵奶好悶架!!

Thank You & We Love you

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()