我印象中我遇過兩三個超過三百磅o既patients﹐今日我遇到 一個380磅o既肥媽!!佢係一個黑人(通常o甘肥都係hispanic﹐好少黑人肥到o甘!) 佢o個兩隻腳同大象腿係無咩分別﹐只係BB版小象! 佢兩隻大比肥到痴埋一齊﹐我問我同事佢地點攪出人命架﹐搵都搵唔到!!跟住我同事笑哂o甘話﹐前面梗係無可能啦﹐狗仔式囉!!哦。。。明白哂!


佢係黎催生o既﹐夜班同事交班比我o既時候都叫我小心D~ 結果落響我班上o既時候﹐佢血壓係o甘升﹐高到去189/92(正常水平120/80) 醫生話要落葯﹐不過一用呢種葯﹐病人就要插尿管﹐驚佢地起身去廁所時會暈低或者發羊吊!!一話插尿管我就知死﹐o甘大隻﹐點插!?? 結果我要另一個同事有兩隻手(係兩隻手) 先可以張開佢個labia(陰唇) 仲要有電燈搵左成5分鐘先搵到尿道口﹐因為太多肉頂住!! 唉。。。我隻手足足"怨"左幾日!! 個實習醫生話用另一葯幫佢催生﹐我心唸佢肥到o甘﹐血壓又o甘高﹐一定無可能自然生﹐只不過佢地唔想幫佢開刀﹐想拖比夜班做) 結果不出所料﹐夜班梗係幫佢開刀啦!!佢生左個十磅十四安士o既肥B出黎!!!!!


自然生對佢黎講一定無可能啦!! 好彩BB同媽咪都平安~ 不過就難為左我隻手

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()