第二次去溫泉旅館﹐對上一次係去台灣!! 我地響北海道住左兩晚溫泉旅館﹐兩間都幾舒服!!第一次光脫脫去公眾溫泉﹐可能做護士成日都會睇到身體﹐所以都無特別唔慣!不過日浸夜浸﹐同埋酒店浴室任 用o既馬油(北海道特產﹐護膚良品)洗頭水﹐沐浴液﹐幾乎日日都沖三次涼!浸到皮都甩~~

由於係公眾溫泉o既關係﹐無法影到相啦~ 浸溫泉o既同時亦認識左幾位都係同老公新婚蜜月或者一週年蜜月o既團友仔~~結果響返左L.A.無耐之後﹐呢對比我地遲五日結婚o既團友仔已經有左BB啦~真係恭喜哂!!

 

19

和服look @ 7am

20

Honey~請把你的肚腩縮縮!!

 

2122

洋式果子皇國溫泉

2324

和式定山溪溫泉

25

開飯啦

26

酒店的自助餐有甜蝦任食

 

27

我地又響酒店玩BINGO

28

我老公抽到支柚子酒﹐幾好飲哩!!我就抽到個工具箱﹐都唔知好嬲定好笑﹐結果我地將佢送左比日本o既司機叔叔:P

29  

日式早餐

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()