今日我本來要返工﹐不過醫院唔怕比我stand by on call﹐好野!!!即係唔駛早起身!!發達囉!!!我同我親愛的於是去左IKEA開日用品﹐買下買下就買左一個下晝!!返屋企好興奮地期待我地訂左兩個 月o個梳化﹐dinning table同埋床﹐結果過哂鐘都未送到黎﹐打去問先知D貨有問題送唔到黎!!!

結果我地白等左一個下晝﹐間store又唔打黎跟進﹐激死我!!以後我都唔會再考慮幫襯佢地架啦!!!

 V.QyLRhhJ6Q5KmFTUShNfwQ72tE.7m47OlxkWpUzwFRg

攝於早上菲菲被整時

8M65CIk2rgPnTXAp5Y5gHw

We are waiting for you guys......

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()