close

中秋節無玩花燈﹐無賞月﹐響屋企煮野食簡簡單單過左最後一個單身o既中秋節!!秋年黎啦﹐天氣開始轉涼啦!!我最鍾意秋天﹐因為秋天係我出世o既季節^^

外國o既月亮果然係特別大o既﹐比起香港o既大好多﹐而且感覺好近﹐有時仲會係橙黃色tim﹐不過其實大家都係睇緊同一個月亮je~

祝大家中秋節快樂﹐人月兩團圓!!

_MGB.qOUYVslw1Z51wpzVA

我久遺了o既私房菜﹐麻婆豆腐+豉油皇大蝦+清菜

Z.4qosi4Wv7quAKNcoAbSQ

好大隻蝦呀﹐大過我隻手指公

cFlGDr0KPU2YDS4.y5SvjQ

士多啤梨+芒果冰皮月餅

Iy.oKZWpmHfsTqocxo1bBA

菲菲都凍﹐要著衫仔啦

Jx55pCoM.HmnWMT8LY2fdA  

Fifi: 姐姐我要食月餅

qYuKLwKt5XVCiRLlYRRR3A  

大小method﹐大樽抵買好多~ $2.99 vs $6.99

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()