close

做左home health之後多左接觸老人家!!每次去探佢地o既時候都會令我有所感概﹐佢地每個背後都有一個故事﹐做過軍人﹐貴族﹐貢獻過社會貢獻過家庭﹐成功過失敗過,不過到最後佢地都係一樣逃不過歲月催人﹐老弱病死!!

今日其中一個病人伯伯就被呃左一隻手錶﹐但係佢都無辦法﹐記性唔好﹐唔記得好多野!!人老左﹐係咪一定就會o甘脆弱﹐被遺棄﹐被忘記!!??

但願我愛o既人都唔會變老﹐唔會有病﹐可惜我地唔可以遺反大自然!!

我一直莫視的青春﹐其實俏俏地流走了。。。。我唔可以唔認自已老左。。。。

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()