close

 

1

招牌城堡相

2


排隊等同美妮影相時的古蠱樣

3


我都好似無同過美妮影過相

 

4


落地行,幾焦積

5

6

7


第一次坐木馬,呆呆滯滯

8


一個等食的大少

9


之後去左玩Winnie the pooh

10

11

12


驚到攬實爸爸

13


玩左半日終於無電啦

14

15

16


我地當日留低唔少腳毛

17

Natto你係咪昅緊Kori呢?

18  

當然唔少得玩咖啡杯~~

HAPPY BIRTHDAY!!! HAPPY DAY

 

Natto生日正日我地帶佢去左滴滴尼!! 第一次去主題樂園o既Natto,應該都幾開心卦!!其實佢可能都唔知咩一回事,淨係知道有好多野睇,又會入D黑麻麻o既窿窿比人嚇!!!哈哈~ 唔緊要啦,都係一個回憶! 我地兩個都好耐好耐無玩過比小朋友o既機動遊戲啦,以後大把機會!!!Natto第一次玩機動遊戲,開頭都有D驚,因為周圍好黑,音樂又大聲!雖然無喊,但係扁哂咀又攬到爸爸實一實!!好得意~~

我地比佢落地行,佢好興奮周圍帶我地去東去西,我唸佢都係幾鍾意周圍走o既小朋友!但係其實佢仲未識行架,不過只要我地拖實佢,佢就可以行好耐!!

下次再去,應該係等到Kori一歲生日?? 唔知呢?唔知佢係咪一個滴滴迷?不過去滴滴尼真係幾貴,一家四口去一次,入場費,玩下買下都起碼幾百蚊美金,所以我叫我老公等佢地大哂先好轉工!!哈哈~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()