close

1

我地訂做比Natto一歲o既生日蛋糕!!!用佢出世到而家晚晚陪佢o訓o既獅子仔做主角! 你而家問佢獅子仔呢?佢就會拎隻獅子仔比你,你叫佢錫獅子仔佢又會錫,好Friend!! 而下面隻Miffy就代表Kori,因為Kori係兔女郎,雖然佢未出世,但都有份陪哥哥生日!!

2

準備出發,幾焦積

3


一去到可能未訓醒,呆呆下!

4

我都唔鐘意白雪公主o既!!人地同佢影相仲擰咩面,寸爆!!!

5

阿拉丁都唔係我杯茶!

6


原來佢鍾意Pluto.................個鼻

78


不過不失

9


中場Pluto跳舞,D小朋友出哂去睇

10

最後全場o既卡通人物都入左黎同Natto唱生日歌

11



Happy Birthday 心肝寶貝!!

121314


We love you so so much!!!

15


兩兄妹

1617


"慘案"發生後

1819 

話o甘快就一歲啦~~

 

 

最近真係爆忙,一踏入9月,又到左我同Natto o既生日月!!! 我o既生日Blog都未得閒出,又就到Natto生日啦!

我地之前唸幫唔幫Natto攪生日會好呢,皆因佢又未識玩遊戲又唔多朋友,攪左應該都唔會記得,幾乎唸住自己同佢響屋企買個蛋糕仔慶祝就算! 不過一世人有幾多個一歲oY! (我老公聽到即刻大笑) 都係攪個小小生日會,比佢做個紀念又好,當係同班朋友聚下又好啦!

我 地今次去左Natto BaBa o既米飯班主,滴滴尼酒店裡面間Goofy's Kitchen!! 佢地屬於Buffet形式,用餐時會有唔同o既滴滴尼公仔行來行去同D小朋友玩同影下相!!食物方面就唔好期望係大酒店水準o既野食啦,致在比D小朋友得 得意意開開心心!!我地選擇食Bunch,我相信Dinner都唔會有咩驚喜,而且又貴D,化算D就食Bunch算啦!!

Natto當日全程好開心,一D都唔怕D 大公仔(我有朋友仔既小朋友被嚇到喊) !!今次一試,知道佢唔驚,生日正日我地會請日假陪佢去滴滴尼公園玩囉~~ 雖然佢實唔記得,但我地希望留一個美好o既回憶比佢!!

不過玩到開心得滯,失左平衝,成個人撞左落門角,撞到個面珠同眼角,腫左呀陰公!!! 喊到"dum"哂腳" 痛死佢!!! 要由媽媽安撫返!! 最後終於喊完即o訓!!哈哈~~好彩唔係一開頭就撞親,唔係就掃興啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()