close

11

12

每次早機響機場都會食大家樂﹐今次食D新野!!不過我覺得麻麻地!

13

北海道﹐下一次一定帶埋Natto去

 

14

我地又見面啦

15

好耐無試過o甘輕盈啦

16  


仲以為要坐五六個鐘飛機﹐原來四個鐘就到!!全程o訓到死豬o甘!!好快就到!

 

 

去旅行o既日子比起返工仲要忙﹐每日早出晚歸﹐嚴重唔夠o訓!!

唔經唔覺我地己經去左台灣三日﹐澳門兩日﹐爭在未去埋大陸!!

今日我地第一次離開Natto去重遊我地o既蜜月之地--->北海道!! 我o既遊記睇怕有排寫啦!! 第一次離開個仔o甘耐﹐我相信我一定會好掛住佢!! 如果大家響街度見到Natto﹐請幫我話佢知爸爸媽媽她掛住佢!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()