全人奶o既我﹐滿心歡喜以為M小姐有排都未返黎﹐年中可以慳返唔少M巾錢﹐點知產後第九個禮拜﹐佢掛住得我太緊要﹐返左黎啦!!!!!

餵 人奶之所以無月經係因為BB吸啜時會令腦下垂體分泌催乳素製造乳汁﹐而催乳素本身係有仰制排卵既功能﹐一日唔排卵一日都唔會有月經﹐同時亦係一個自然避孕 法!! 避孕效果有98%!! 不過仲有2%可能會餵緊人奶都懷孕﹐正如有人結紮後仍然中獎﹐呢個世界無野係絕對o既~

我亦攪唔清楚身體裡面o既hormones狀況啦﹐總之而家M小姐黎左﹐即係話我子宮正式復工﹐排返卵﹐即係話我有本錢三年抱兩!!!(當我比我老公激親時﹐我對呢個可能性有極大極大o既保留)

唉.............等我仲以為至少餵緊奶會有一排Care-free o既日子!! 但一般黎講﹐餵人奶時係唔會有月經﹐有D人仲好彩到生完之後兩年都唔黎﹐但有D人就餵緊都黎返!!(即係我)

M小姐回歸與否﹐一切就睇你D hormones造化啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()