close

呢兩日悶蛋國開始轉涼了,原來不知不覺已經快12月啦!!

我地屋企外面馬路兩旁多左好多紅葉~回想起上年感恩節o既即興日本紅葉之旅,我地被朋友去日本o既興致所催之下,臨時決定去日本,撞o岩紅葉季節,見到好多靚紅葉實在好開心!! 望住路旁兩邊o既紅葉又令我唸返起上年o既紅葉之旅,好懷念日本!~

今年無得去啦,因為Natto仲細!!!

不過...................我地又點會捨得o甘耐唔去日本哩,所以如無意外,出年五月我地會再訪日本!!今次會返去蜜蜜月之地--北海道!!!

哈哈~~唸起都興奮!! 我地兩個崇日小鬼頭,真係去日本仲多過返香港!! 至從上年紅葉之旅之後我地就著哂魔,好似已經約定每年都一定要去一次日本o甘!! 唉~無計!!日本野實在太好食,日本BB衫又太得意,真係好難抗拒!! 日本o甘大,真係有排去!!

或者今次會由北海道玩到落東京.......行程仲參詳緊,不日公開!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()