close

15

兇手!!!!!!!!

16


OMG!!!腫口腫面!!!嚇到媽媽心都跌埋出黎!!

17  


急救.............

 

前幾日我奶奶見Natto面仔好乾,叫我幫佢搽D凡士林,我見凡士林o甘common,於是臨o訓前幫Natto搽左面仔!o個晚突然好熱,十一月仲成三十度!!真係顛架~~

點知朝早起身餵奶時,嚇然見到Natto成面紅哂好似燒豬o甘,嚇死左!!唸黎唸去,應該係D凡士林出事!唉~心痛死我啦!!

望住佢塊燒豬面時係o甘責怪自已點解o甘唔小心,應該搽DD試下先嘛~原來凡士林o甘溫和o既野都會敏感!!結果等左一日先退紅,好彩無咩大礙!我老公安慰我話大家都係新手爸媽,一齊學習囉!!!唉~雖然係甘話JE,但係都好內疚架嘛!!

之後個日我拿拿臨買左D super sensitive o既 lotion比 Natto ,以後用咩都會特別小心架啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()