1

KAGAYA
http://www.yelp.com/biz/kagaya-los-angeles

2

前菜:鮑魚片伴凍豆腐

3

小豆苗豆皮麵豉湯

4

日本菇伴燒汁鱈魚

5

澳洲和牛

6


Premium Wagyu + Seafood

7

因為唔食得生蠔!!!Awww..........流哂口水~

8

新鮮o既Alaska長蟹腳
一個字:鮮!!!

9

Masa San正在為我地煮

10

事後烏冬

11


事後粥

12

GreenTea Moouse

13

Creme Brulee

14

意外收穫

15  

好靚呀!

 

 

慶祝我兩生日兼Natto 即將來臨o甘高興又點會少得我地o既至愛: 日本野!!!

呢 間懷石Shabu shabu出名食和牛!!我老公仍然好難忘當日響新宿52樓瀨理奈嘆o既一塊A5和牛!! OK~ Let‘s go!! 其實都唔算係好懷石﹐只係比平時多左前菜﹐湯同埋最後o既甜品!! 但價錢就相當懷石啦!!唔緊要啦!!慶祝三個人o既生日﹐加起黎都唔係好貴je!!

我 地order左一客Premium Wagyu + Seafood同埋澳洲和牛!!!可能我order 左個海鮮加特級和牛 d和切到紙o甘薄﹐份量亦唔算多﹐差d以為會食唔飽tim!!不過後尾師傅會將你o既湯底整成事後粥or 事後烏冬﹐再加埋個甜品原來都幾飽!!

主廚叔叔見我個大籮肚﹐問我幾時生得!!!我話下個月~ 之後佢唔知響邊樹拎左個響北海道神社o既安產符送比我地!!!哈哈~好有心呀!!!呢個安產符仲靚我地響清水寺買o個個!!!多謝你!!Masa san!!!

總括黎講呢餐都好好味架﹐不過如果可以選擇﹐我同老公異口同聲都話飛十幾個鐘去日本食仲值!!!

我地真係日本狗!!特別係我老公﹐日本屎都覺得係香架!!!每晚臨o訓前o既daddy’s talk你估佢同natto講咩?

哈哈~ watashi wa baba desu!!! (我係爸爸呀)!!死未!!我真係好驚natto會以為自己係一名架仔!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()