1

Honey order左 Cafe Au Lait~

2

我o既organic green mystique

3

waiter響你面前表現溝啡﹐剩低o既你可以自己玩

oi_HbV_uOQd3EZziqbmEvA56

室內環境舒適﹐又可以坐Bar上下網﹐一個人黎都唔錯!!

7

Miso Eggplant....幾健康o既一個sandwich!! 日式麵鼓茄子仲有波菜同豆腐﹐幾新鮮o既配搭!!

8

蟹呀!!!好味呀!!

9
Dungeness Crab with scramble egg

10

Hihi~~

11

甜品: Passionfruit Gelee / Lychee-shiso sorbet, coconut-soy milk soup, basil seeds
好味!!有D似我地響東京MIKIMOTO LOUNGE食 o個個o甘!

12

幾鬼悠閒o既樣子

13

坐室外都好舒服

14  

LA MILL COFFEE

 

 

無得上網就好似無得沖涼一樣﹐周身唔自在!! 我唸我已經唔可以活響一個無電腦o世界!

講返上個禮拜..........................

Natto將至﹐我決定提早慶祝今年生日﹐免得到時Natto出左黎無啖好食!雖然我係一個唔介口o既媽媽﹐但係餵人奶時我應該會乖d﹐因為無左胎盤過濾﹐我食咩Natto就食咩!介得就介啦!!!(希望中)

兩小口子出外拍拖食飯悠悠閒o既日子好快成為過去式啦﹐我地要好好享受一刻o既自在﹐寧靜...........我地絕對唔係嫌棄Natto架﹐仲不知幾想快d見到佢!

 全日飲食節目由我發版﹐試下新野食!! 其實我地兩口子都係離不開食﹐食好野絕對係我地響悶蛋國o既生活情趣!!

 午餐我地去左嘆咖啡(我無得嘆﹐sip左兩啖﹐好好味!!)呢間 coffee boutique 細細地﹐裝修優雅﹐最o岩坐低嘆咖啡兼談下心! 佢地有早午晚餐﹐全部都係有d fusion o既輕食(例如西式鰻魚飯﹐肉蟹伴炒蛋。。。幾特別o既配搭) 如果喜歡咖啡o既人一定好開心﹐因為呢度有好多各式各樣o既咖啡﹐細緻到連用咩咖啡豆﹐點樣磨你都可以自己選擇!我地兩個唔算係識啡之人﹐都係飲埋D例牌野! ~ 飲下野傾下計﹐特別有拍拖feel~不過話題o既大部份都係圍繞我地即將來臨oo個粒豆!


http://www.lamillcoffee.com/

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()