Angsana 有full board(三餐)同half board(早餐同晚餐)﹐我記得兩者價錢相差唔遠﹐所以選擇左FB!不過所有飲品都唔包(水都係)﹐一支bottle water係$8美金﹐都幾貴!我有見過有人自己帶野去餐廳飲﹐不過我自已就無試過! 果汁同Smoothie好似都係十鬆d美金﹐好過$8飲水! 但係早餐o既飲唔除外﹐果汁同coffee都係唔駛錢o既!佢地o既cocktail都幾貴(廿幾蚊美金)仲好勁tim~~第一晚飲左杯lychee mango champagne﹐返到房就不醒人事啦!

早餐同午餐都係semi-buffet形式﹐salad同甜品都係buffet形式﹐主餐就有menu o既! 早餐有西式﹐中式同日式三種! 個中式炒麵有D似粉絲﹐粥就有D似潮洲粥﹐不過都唔難食!我地多數食西!而晚餐就食three course(每次都有幾款比你選擇)!! 食完Appetizer之後佢地會比杯sorbet你清下個口先食main course!除左星期二係食地中海式buffet﹐但我個人覺得食course好味d﹐如果唔想食buffet就訂星期三之後啦!

我地大部份時間都留返響IOV島上餐廳用膳﹐因為o個度餐廳少人D(如果只係訂左沙灘屋﹐去IOV食飯要另外加錢) 食物品質都比Main island好好多!整體上我覺得angsana d野食都幾好味!佢地o既牛肉好好味﹐值得推介﹐好嫩好juicy!一定要食!!但係佢地d魚就比較乾﹐可能係grill o既關係啦﹐但pan-fry就ok 架wor!(因為我地條Night fishing魚用pan-fry就唔乾)佢地o既意粉都係比較硬身!

1

Salad time & my favorite Mango jucie

2

lunch menu

3

OPEN Kitchen

++++++++++++++++++++++++++++Breakfast+++++++++++++++++++++++++++

4

5

6

7

唔知點解我杯ice cappuccino會用呢種杯,唔通早餐無凍飲杯?

8

$8美金一支水﹐我人生暫時飲過最貴o既水

9

餐廳係處處望海﹐食野時個心都爽D

+++++++++++++++++++++++++++LUNCH++++++++++++++++++++++++++++++

 

10

MUST TRY!!

11

Chicken Breast都好好食

12

龍蝦意粉

++++++++++++++++++++++++++++DINNER++++++++++++++++++++++++++++

13

晚餐一定有o既餐包(後面o個個女仔係專登黎馬爾代夫結婚﹐我地見到佢著住婚紗!

14

15

Appetizer

16

17

main course多數都有海鮮

18

Dessert 都好有水準

19

night fishing o既收穫﹐釣完後佢張form你選用咩方法煮

20  

最後一日只係包早餐﹐午餐我地自費叫左呢個beef sandwiches﹐超好味!!$26美金我又覺得唔貴~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()