第六年一齊過o既生日啦!!要製造surprise開始越黎越有難度~好多人會覺得都老夫老妻囉﹐生日呢d年年有唔駛慶祝啦!或許唔會再好似初相識時o甘大事慶祝﹐但係就算幾簡單﹐我都要響呢日做D野!因為一段long term o既關係﹐係需要用心經營﹐需要保鮮!


今年我surprise左我Honey兩次﹐之前o個次食飯只係小兒科﹐重頭戲係我響正日生日扮返工一早出門去左佢公司﹐響佢返工之前﹐去佢公司decorate左佢間房﹐同埋放左一個親手整o既蛋糕響佢Desktop!

整蛋糕真係我o既弱項﹐特別係我未整過o既蛋糕!由於時間關係﹐呢個蛋糕只許成功不許失敗!好緊張!!緊張到頭痛左成日﹐驚整唔成個蛋糕﹐驚整得好 核突!好彩都未至於超核突﹐BB班o既呀茂﹐算係o甘! 整左一個下晝﹐再偷運個蛋糕去朋友屋企借雪柜﹐仲要若無其事煮飯﹐其實真係超趕!!

臨o訓o既時候先知原來老公要開早會﹐會早半個鐘返工司﹐本來唸住有大半個鐘佈置間房點知得返半個鐘﹐死伙!!!

6:00起身著哂uniform扮返工﹐7:00到達朋友屋企﹐由於友人未起身又唔想嘈醒人﹐呆坐車中加九秒九換返 去街衫!7:30終於可以call醒朋友仔﹐拎埋蛋糕出發去Honey公司! 8:00準時到達﹐meet up 老公同事開門比我﹐turbo手開工!!心跳加速﹐好驚趕唔切!!擒高擒低﹐好鬼哩hea!! 8:30終於叫做攪掂﹐點知一望﹐見到老公架車!死啦死啦﹐好彩得老公個老細幫手偷運左我出另一個門口先唔會撞到!!不過百密一疏!!!我架車呀!!!迫 左響Parking﹐唔知會唔會比佢見到!唔理啦﹐拿拿聲鬆人先! 開車返屋企途中自己都忍唔住大笑!!

Mission completed!!!失策o既我唔記得帶張生日咭同埋我蛋糕無整得理想中o甘好!!但應該好surprise到我Honey!!哈哈~

1

8/6 @1000. SMS honey老細﹐串通

2

上網唸住搵整cake o既store買工具﹐點知search到最近o個間原來係間墨佬家庭鋪仔﹐咩都無得買﹐結果去左party city!

3

 

買哂所有野返到屋企己經快3點,飯都未食!

4

5

 6

910

呢個就係我BB班呀茂整o既 Mango cheese jelly cake!中間係有mango jelly架!!難度:80%!!(對我黎講)

11

一早起身扮返工

12

偷運去街衫

13

呆等朋友仔起身期間﹐唸下點佈置好呢

14

Yeah!! 7:30~可以拎蛋糕啦!!

1516

小兒科佈置,Time limited~~

17  

Fifi: HAPPY BIRTHDAY,Baba~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()