close

終於完成左迪迪尼世界之旅!!短短幾日去左三個theme parks﹐真係好玩又好累!!
如果我地仲係小朋友﹐繽FUN指數會x五倍!! ORLANDO真係迪迪尼城市﹐周街周巷都會見到佢地o既產品﹐個個一家大細都會著哂MICKEY衫﹐好忠實fans~~


第一日我地去左DISNEY ANIMAL KINGDOM﹐好似一個ZOO o甘﹐不過會有好多卡通人物陪襯﹐有D 似SAN DIEGO ZOO~ 走馬看花地完成一個park﹐再去EPCOT﹐類似世界文化村一樣﹐有好多唔同國家o既特色景點同埋食物~ 玩到十點幾﹐返到酒店好似zombie一樣﹐坐響度都o訓到死死下~可能因為有時差﹐同埋前晚又無點o訓覺﹐如果計LA時間我地由朝早六點開始玩到夜晚﹐ 唔累有假!

 2hA.eY90G4zEBDKwXiyNLg

出發lu~~~

U.putlZdkZ.4VQwPeNQy_w

好型﹐見唔見到好多條樓梯...In LAX

 

r40sucCxA9a0PNY1ck25lA

VJy2BeR1KGp2GsHwKVxZkg

一出機場﹐一個睡眼樣

zZJCiq6TdnfzLkOXqeNwYQ

去"羅"rental car﹐ 成個parking lot任擇﹐我地要左呢部

K5sZC3vh9NLQH6dadKQuqg

天都未光

ix04htybEoMUxTWeb_eGSg

酒店大堂﹐充滿非洲風情--ANIMAL KINGDOM LODGE

k_8Tg8oYyPKuqZJSsOSW2Q

我地間房出面係一個大草原﹐有好多動物棲息

XfkuBpHyDvrWw1SKmE9pXQ

一出露台就見到長頸鹿同埋唔知呢隻係咩o既動物

RXtUI50wco0DR.c7YYINWw

點解會有look架床??係咪以為我地有小朋友??

zwnxHdLE2He1sKfCAgV9Ig

 

H2O x Disney

AhC41FRwRK5i0vplZUH7ZQ

距離我地酒店只有5分鐘車程o既ANIMAL KINGDOM﹐超方便!!

qoZLvUgE8mNmqRPs.Az8Qw

路人甲只係影到個DOM字x_x

lOrhMbAOrA7meJXgC8pjcg

呢隻野成程周圍望﹐有震動下身﹐好似變態佬

E1NfvKo1NQG87fDV_e6c8g

Mr. Bat

IfRVYZxY8Cn_m27v_ummOw

猩猩先生勁識擺POSE

S0Hd93AGI52H4y_0Im_ZdA

不過你睇佢望緊咩.....

EIOu0uiI8Dnipdwb.B4G3Q  

等左好耐﹐老虎先生先比我地見佢個側面

7sJz3cavD3Ks44fE26hJPA  

Theme park d野食又唔貴﹐呢個BBQ pork burger好好味~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()