悶蛋國o既墨藉媽咪除左好生養之餘(起碼3胎)﹐仲超易生!經常性地入院唔夠一陣就"beep"左個B出黎﹐或者無啦啦陣痛時作嘔﹐一嘔連個B都嘔埋出黎!


唔係講笑架﹐今日我有個第二胎o既媽媽入黎﹐痛到死都唔肯打epidural﹐於是慘痛左幾粒鐘!!我同事唔 夠兩個鐘前先檢查完佢開到5cm﹐照計都要幾個鐘先生得!我響station出面個mon見到BB心跳突然跌到80﹐即時入去做 intervention﹐唸住比佢吸下氧氣轉下身順便要check下子宮頸情況!點知一打開張被﹐半個B頭已經出左黎!!!OMG~即時大叫幫拖﹐我D 同事跑住入黎幫手﹐唔駛3分鐘BB就出世啦!

雖然已經唔係第一次見到呢d場面﹐不過一下子遇到﹐成個人都進入作戰狀態﹐d腎上腺係o甘升﹐所以幾時都話我呢份工成日都令我好抗奮﹐好hyper!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()